ETSY LUDORIJE

Vruće je! Pravo vreme za opremiti se ovako nečim i prošetati do obližnje plaže! Gde god da je!

Za to vreme, ja lepo crničim, jer sam izabrala ovakav posao kakav sam izabrala. E, ali zato planiram one Mladivce kad ovde zahladni, neće me vala niko sprečiti. Msm, naravno, kada dostignem da mi moj Etsy šop do dozvoli. Za sada, još se borim!

I smišljam neke nove stvarčice, nove idejice. Nemam fotografija, ali biće uskoro.

A šta ćemo sa SEO i radom na šopu? Paaaa, ovako!!!!!

cotton, crochet, etsy, millycrochet
Perfect outlook for the beach

POsle mnogo čitanja i pročešljavanja sve moguće ovakve i onakve dostupne “literature” o SEO za Etsy, imam neke svoje zaključke. A primetila sam i milion nelogičnosti. Posebno u poslednje vreme, dok Etsy radi i radi i ko zna šta sve radi s našim šopovima. Prvo su nam ubacili na vrh reklame za druge slične proizvode. Onda su nam na dno ubacili reklame za slične šopove.. Sve je to sad nestalo, jer su se, naravno, prodavci pobunili i jako je mnogo onih koji su napustili Etsy kao platformu za prodaju.

Gde su otišli? Pa, ako imam mesečni budžet koji mi omogućava da i ja platim zakup na nekoj drugoj platformi, ili još bolje uz to i svoj samostalni prodajni sajt, naravno da ću to uraditi. Za sada… ćutim gde sam i trudim se.

A da malo ponovo popričamo o TITLE, TAG i DESCRIPTION. Namerno pišem na engleskom, pošto se tako pojavljuje kada unosimo nov listing.

TITLE nam je značajan za Etsy SEO! Jako značajan! Najznačajniji. TAG-ovi takodje!

DESCRIPTION je značajan za Google SEO, i prilično drugačije radi nego TITLE i TAG.

Videla sam u mnogo šopova da je TITLE samo kopiran kao prva rečenica u description. I ja sam sam to bila uradila, pa sad ispravljam, kad stignem. Poverovala sam u prvom trenutku da tako treba, dok nisam malo procunjala, i shvatila da se prvih nekoliko rečenica (ima negde napisan tačan broj znakova, ali me mrzi sad da tražim) pojavljuju kao opis na google! A google ne trpi, ZNAČI NIKAKO NE TRPI ponavljanje! Kod mene u title se prilično ponavljaju stvari! Neke reči, mislim. Šta mogu, ne mogu da ih izbegnem jer najbolje opisuju moj proizvod

E da! Nemojte biti ljubazni u description! Nikako ne na početku! TIH NEKOLIKO PRVIH REDOVA, REČENICA JE REZERVISANO ZA GOOGLE SEO! A šta ispod pišete…na volji vam.

Etsy rank proverava (negde) da li vam se title fraze pojavljuju u description, i po tome odredjuje da li ste A, B, C, D… Ne znam ima li D. Da li treba ili ne treba tako? Pa treba! Opet zbog spoja Etsy i Google SEO. Ali ne po svaku cenu, naravno! Ako pazimo na ostale detalje, onda može i da promakne da u description nema baš svih  fraza striktno kao u title.

E toliko od mene po ovj vrućini! Malo ćemo da promenimo temu ovih dana, ali, otom potom! Za sada sam još uvek oko Etsy i SEO.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Etsy Status

Regular updates from Etsy engineering about system status

toofnica

sreća kao inspiracija

Zevsova ćerka

A great WordPress.com site

elasapunela

Moja mala homemade manufaktura

Etsy Status

Regular updates from Etsy engineering about system status

toofnica

sreća kao inspiracija

Zevsova ćerka

A great WordPress.com site

elasapunela

Moja mala homemade manufaktura

Discover

A daily selection of the best content published on WordPress, collected for you by humans who love to read.

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

