PO MALO O ETSIJU, NOVOTARIJAMA, I TAKOOOO…

Mnogo toga se ovih dana (meseci) menjalo na etsiju. Koliko je to uticalo na moj šop, ja zaista ne mogu da prosudim, jer moj šop zapravo radi od februara, iako sam ga otvorila prošle godine, i ništa nisam radila, makar ništa kako treba do februara. Znam samo da moja statistika izgleda sve bolje i bolje. Što se prodaja tiče, još uvek neću na Maldive, ali sad treba probiti onu magičnu brojku od 10 i preko!!!

etsy millycrochet.etsy.com
Moja statistika – po novom – od ove godine

A šta su, zapravo, one promene koje se nas tiču, i šta treba da radimo da se prilagodimo?

Pisala sam tu nedavno o tome da, kada delite listing, treba da kopirate samo do iza broja, koji je jedinstven za svaki vaš i moj listing. Nije mi se tada svidjalo što, kada se kopira listing, ne vidi se iz kog je šopa, i gledaj čuda, upravo to su promenili.

Sada, kada kopirate listin, ako ste cepidlaka, što ja jesam, je li, onda možete umesto ovakvog linka:

www.etsy.com/listing/533928515

napisati (pošto se nema gde kopirati) ovakav:

www.etsy.com/millycrochet/listing/533928515

Oba vode na isto mesto, kao, uostalom, i ovaj:

https://www.etsy.com/listing/533928515/silver-crochet-deep-plunge-dress-grey?ref=shop_home_active_1

Svakom izbor, ja znam šta ju ću ja birati. Prvi link je kratak, ali bez brenda, drugi je sa brendom, a treći totalno neuredan.

Statistika je, kao što ste videli, drastično promenjena. Kao i ceo dashboard! Malo vremena treba da bi se snašli, ali u suštini, sve je nekako tu gde je i bilo! SEM ŠTO JA NE MOGU DA NADJEM GDE SE NALAZE ONE POZIVNICE uz koje se dobijaju besplatna listanja! (Što bi sasvim bilo lepo da prihvatite OVDE,  ako sam vam bila od koristi s ovim mojim pisanjem i ako želite da otvorite šop! Hihihihi!)

A sada ono najznačajnije. Po mnogim grupama o etsiju, mnogi članovi se žale o drastičnom smanjenju broja poseta, kupovina. Mnogi i odlaze, otvaraju samostalne sajtove za prodaju, prijavljuju se za amazon handmade, ili ebay, ili negde treće. Da, tačno je da promenom statistike, gde se sada vidi broj posetilaca ali i (stari) broj pregleda, mnogo toga drugačije. Po meni, očigledno je promenjen i način pretraživanja (etsy je kupio blackbird tehnologiju). Dalje, etsy je kupovinom te tehnologije potrošio mnogo para, pa će morati da se potrude da mnogo i zarade. I najzad, na ALEXA, Etsy je malo popravio svoj status u poslednje vreme. (Ko ne zna šta je ALEXA, moće samo da mi veruje na reč da je to dobro.)

Možda se ja samo tešim (mada je meni sasvim svejedno, prodala sam što sam prodala, nemam troškova), ali isto tako, i ja razmišljam o alternativi!

U medjuvremenu, i dalje istražujem šta su sve promene u pretraživanju!

Toliko od mene.

A da ne bude da se nisam pohvalila, pa evo, hvalim se svojim najprodavanijim proizvodom!

Cotton Boho vest

A, kada u etsiju tražite “crochet fashion”, kao fotografija za Jewelry je izabrana moja! Narukvice!

Ako neko ne zna, te fotografije kao ilustracije za odredjene sekcije se biraju jaaakooo specifično! Bira ih neko iz etsy tima! Znači, moje narukvice su nekom zapale za oko! PA DIVNO!

crochet bracelets

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Etsy Status

Regular updates from Etsy engineering about system status

toofnica

sreća kao inspiracija

Zevsova ćerka

A great WordPress.com site

elasapunela

Moja mala homemade manufaktura

Etsy Status

Regular updates from Etsy engineering about system status

toofnica

sreća kao inspiracija

Zevsova ćerka

A great WordPress.com site

elasapunela

Moja mala homemade manufaktura

Discover

A daily selection of the best content published on WordPress, collected for you by humans who love to read.

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

