REPATI SEO

Ponukana razgovorom na fejsu, rekoh, hajde da obratim pažnju na taj repati SEO! Msm, ovde termin “long tail keywords” svi prevode sa dugački rep ključnih reči, ali meni se više svidja što IStok reče KOBASICA.

DOduše, da se razumemo, prvo treba savladati osnovne pojmove, shvatiti pravo značenje ključnih reči, i njihovu pravu snagu, da bi onda mogli da raspravljamo o kobasici. ALi dobro, verujem da treba biti informisan i da tako nešto postoji.

U suštini, long tail keywords su fraze. Dugačke fraze. Najsličnije običnom jeziku i načinu na koji komuniciramo. One koje koristi običan korisnik interneta da ih ukuca u google da bi nešto našao. I ja sama počinjem pitanje na googlu sa “Kako da skuvam jaje a da ne pukne?” ili “Šta je to long tail keyword?”. Pa izvolite probati, dobićete nekoliko korisnih linkova koji vam mogu pomoći.

Da li ja koristim long tail keywords? Pa omakne mi se. Volim da napisem da je moj narandžasti heklani top za plažu u stvari top sa dubokim V izrezom koji se vezuje.

Time sebi dajem mogućnost da se pojavim u pretragama za V izrez, za top na vezivanje, za duboki izrez… više mogućnosti, savršeno! Samo ne radi odmah! Da bi google, kome je ovaj SEO više namenjen došao do mog titla, treba mu malo vremena! Treba on doooobrooo da se naradi da bi pretrčao tih milijardu i više sajtova na netu (nema tačnog podatka, raste brzinom munje)!

Pa znači moj deep V neck wrap top će biti hit (samo 70 rezultata na etsy!!! Preko 3 miliona na googlu)! Garantujem!

I etsy je svesrdno podržao ključne kobasice! Na primer, u mom titlu piše crochet tops for woman sto je izraz koji bih tražila da hoću da kupim nešto takvo! Sa sve for!!!! I evo šta se desi kada ukucate baš tu frazu u etsy pretraživanju! A ako u pretraživanje ukucam crochet tops women, ISTI BROJ REZULTATA JE (22.217), a moj top (crveni već prepoznat iz prethodnog pretraživanja) je takodje na prvoj strani.

Da podsetim: moj šop se zove MillyCrochet. I moja niša je CROCHET!

Hm, a šta je to tržišna niša? Hahaha, što dublje kopamo, dublje se zaglibljujemo u taj marketing! A aždaju SEO smo samo naterali da ne bljuje vatru sa svih sedam glava, već da smaaaaanji maaaaloooooo!

Živeli, srećan Uskrs, uživajte sa porodicom i prijateljima! I da ste mi zdravi, veseli i uspešni!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Etsy Status

Regular updates from Etsy engineering about system status

toofnica

sreća kao inspiracija

Zevsova ćerka

A great WordPress.com site

elasapunela

Moja mala homemade manufaktura

Etsy Status

Regular updates from Etsy engineering about system status

toofnica

sreća kao inspiracija

Zevsova ćerka

A great WordPress.com site

elasapunela

Moja mala homemade manufaktura

Discover

A daily selection of the best content published on WordPress, collected for you by humans who love to read.

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

